W ramach Europejskiego Tygodnia Kodowania Zespół Szkolno – Przedszkolny w Ciasnej zorganizował międzyszkolny konkurs na najciekawszą „zakodowaną” grę planszową. Konkurs skierowany był do uczniów klas I-III. Polegał on na wymyśleniu i utworzeniu z klocków konstrukcyjnych swojego bohatera Robota wraz z grą przygotowaną na schemacie maty do kodowania.
Uczniowie chętnie wzięli udział w inicjatywie, a ich roboty niejednokrotnie walczyły z przemocą i ratowały z opresji swoich przyjaciół oraz rodziny. Każdy konflikt w grze rozwiązany był pokojowo a roboty sukcesywnie zdobywały mety.
Prace były przygotowane na bardzo wysokim poziomie, a jury miało spory problem z wybraniem tych najlepszych.
Komisja w składzie:
- Wicedyrektor Małgorzata Gzyl
- Irena Jelonek
- Iwona Śleziona-Plawgo
zdecydowała następująco:
1 miejsce: Aleksander Kłosiński, Michalina Chmiel
2 miejsce: Jakub Junker, Olaf Marszałek
3 miejsce: Kasper Janota, Emilia Klabis
Wyróżnienie:
- Kinga Chmiel
- Martin Czaja
Serdecznie gratulujemy wszystkim uczestnikom i zapraszamy do wspólnej zabawy za rok :)
Nagrody dla finalistów zostaną rozwiezione do szkół.
Galeria prac
Aleksander Kłosiński
![]() |
|
|
![]() |
Michalina Chmiel
|
![]() |
![]() |
Jakub Junker
|
|
|
|
![]() |
Olaf Marszałek
![]() |
|
|
![]() |
Kasper Janota
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
Emilia Klabis
|
![]() |
|
|
|
Kinga Chmiel
![]() |
![]() |
![]() |
Martin Czaja
|
![]() |























