W ramach Europejskiego Tygodnia Kodowania Zespół Szkolno – Przedszkolny w Ciasnej zorganizował międzyszkolny konkurs na najciekawszą „zakodowaną” grę planszową. Konkurs skierowany był do uczniów klas I-III. Polegał on na wymyśleniu i utworzeniu z klocków konstrukcyjnych swojego bohatera Robota wraz z grą przygotowaną na schemacie maty do kodowania.

Uczniowie chętnie wzięli udział w inicjatywie, a ich roboty niejednokrotnie walczyły z przemocą i ratowały z opresji swoich przyjaciół oraz rodziny. Każdy konflikt w grze rozwiązany był pokojowo a roboty sukcesywnie zdobywały mety.

Prace były przygotowane na bardzo wysokim poziomie, a jury miało spory problem z wybraniem tych najlepszych.

Komisja w składzie:

- Wicedyrektor Małgorzata Gzyl

- Irena Jelonek

- Iwona Śleziona-Plawgo

zdecydowała następująco:

 1 miejsce: Aleksander Kłosiński, Michalina Chmiel

2 miejsce: Jakub Junker, Olaf Marszałek

3 miejsce: Kasper Janota, Emilia Klabis

Wyróżnienie:

- Kinga Chmiel

- Martin Czaja

Serdecznie gratulujemy wszystkim uczestnikom i zapraszamy do wspólnej zabawy za rok :)

Nagrody dla finalistów zostaną rozwiezione do szkół.

 

Galeria prac


Aleksander Kłosiński


 whatsapp_image_20221031_at_153820_1.jpeg whatsapp_image_20221031_at_153820_2.jpeg  whatsapp_image_20221031_at_153820_3.jpeg   whatsapp_image_20221031_at_153820.jpeg

 

Michalina Chmiel


michalina_1.jpg   michalina_2.jpg  michalina_3.jpg

 

Jakub Junker


jakub_1.jpg  jakub_2.jpg  jakub_3.jpg  jakub_4.jpg  jakub_5.jpg

 

Olaf Marszałek


 olaf_1.jpg olaf_2.jpg   olaf_3.jpg  olaf_4.jpg

 

Kasper Janota


kasper_1.jpg   kasper_2.jpg  kasper_3.jpg  kasper_4.jpg kasper_5.jpg 

 

Emilia Klabis


emilia_1.jpg   emilia_2.jpg emilia_3.jpg  9emilia_4.jpg  emilia_5.jpg 

 

Kinga Chmiel


 kinga_1.jpg  kinga_2.jpg  kinga_3.jpg

 

Martin Czaja


martin_1.jpg   martin_2.jpg